Masz pytanie?
Wyszukiwarka
Wyszukiwarka
Płotek ogrodowy

Polskie Plecionkarstwo

cena 12zł brutto /szt

rozmiar:

długość 120 cm - wysokość 20 cm + kije

FOTELE BUJANE od 220 zł - 350zł

Polskie Plecionkarstwo

KOSZE KOMINKOWE od 35-70 zł

Polskie Plecionkarstwo

100 % Polska Wiklina
  • Ręcznie wyplatane

Regulamin zakupów

Przed dokonaniem zakupów w Sklepie Internetowym www.polskieplecionkarstwo.pl , klienci zobowiązani są zapoznać się z poniższym regulaminem.

 

Regulamin sklepu internetowego:

 

I.                    INFORMACJE OGÓLNE

Internetowy sklep z wyrobami wyplatanymi z polskich surowców plecionkarskich prowadzony jest przez firmę POLSKIE PLECIONKARSTWO (d. WIKLINA LESZNO) Ewa Świątkowska-Papińska z siedzibą: Chrusty 1, 62-590 Golina identyfikująca się numerem NIP: 118-182-55-02 oraz numerem REGON: 146671770

„POLSKIE PLECIONKARSTWO” prowadzi sprzedaż hurtową i detaliczną produktów plecionkarskich na terenie całego kraju.

 

Zamówienia zagraniczne - prosimy wysyłać na e-mail (Firma posiada aktywny VAT UE)

 

Wszystkie oferowane w sklepie internetowym towary są nowe, wolne od wad prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Oferowane wyroby są ręcznie wyplatane, dlatego należy przyjąć tolerancję +/- 1 cm przy wyrobach dekoracyjno-użytkowych oraz maksymalnie 2 cm przy meblach oraz pozostałych większych wyrobach tzn, gdy suma wymiarów 3 boków przekracza 100cm.

Kontakt ze sprzedającym można uzyskać pod numerem telefonu 607 257 428 lub e-mail: biuro@polskieplecionkarstwo.pl

 

Podane na stronie internetowej ceny towarów są cenami brutto podane w polskiej walucie (zł) , zawierają 23% podatku Vat.

 

II.                  REALIZACJA ZAMÓWIEŃ


1. Realizacja sprzedaży w naszym sklepie odbywa się według poniższego regulaminu. 
Złożenie zamówienia w sklepie internetowym "www.polskieplecionkarstwo.pl " oznacza akceptację tego regulaminu.
2. Zamówień w sklepie internetowym można dokonywać przez całą dobę. Zamówienia złożone w dni powszednie do godz. 15.00 będą rozpatrywane tego samego dnia, w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą od godz. 8.00 następnego dnia roboczego.
3. Zamówienia mogą składać jedynie osoby pełnoletnie.
4. Sprzedawca może dokonywać zmian cenowych oferowanych produktów, jednak zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
5. Wysyłka towaru następuje w dni robocze od poniedziałku do piątku.
6. Złożenie zamówienia i przyjęcie do realizacji zostanie potwierdzone poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres podany w formularzu danych osobowych klienta.
7. W przypadku każdego zamówienia klient powinien być przygotowany na dostarczenie przesyłki przez doręczyciela. Czas oczekiwania na przesyłkę to przeciętnie 2 dni robocze. Ogólnie najdłuższy czas do 7 dni roboczych jednak o takim terminie będzie informowany nabywca. Weryfikacja następuje w dniu złożenia zamówienia - dotyczy zamówień złożonych w dni robocze przed godziną 12, w przeciwnym wypadku zamówienie jest realizowane następnego kolejnego dnia roboczego. 
Jeżeli sprzedawca będzie chciał uzgodnić termin wysyłki z kupującym – dokona telefonicznego porozumienia. Jeżeli sprzedawca nie będzie mógł nawiązać kontaktu z uwagi na zmianę dotyczącą zamówienia w przeciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia – sprzedający dokona anulowania zamówienia.
8. W przypadku zamówienia po dokonaniu przedpłaty towar jest wysyłany dopiero po zaksięgowaniu kwoty zamówienia w systemie bankowym. 
W przypadku braku towaru w magazynie informujemy o tym poprzez pocztę elektroniczną bądź też telefonicznie.
Po otrzymaniu wpłaty w możliwie szybki sposób dokonujemy wysyłki towaru.
9. Zamówienia dostarczane są na wskazany przez Klienta adres – który umieścił w formularzu zamówienia lub na adres inny niż w formularzu ale taką zmianę musi zatytułować wypełniając formularz w miejscu „Komentarz.

10.  Sklep internetowy zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień złożonych na nieprawidłowo wypełnionym formularzu, wzbudzających wątpliwości osoby przyjmującej zamówienie lub takich, których nie uda się potwierdzić oraz zamówień składanych przez Klientów, którzy nie przestrzegają zasad niniejszego regulaminu. Zamówienia składane na adres odbiorcy poza granicą kraju nie będą realizowane. W takim przypadku klient musi nawiązać kontakt ze sprzedającym w celu omówienia kosztów wysyłki towaru poza granicę kraju.

11. Klienci korzystający ze sklepu internetowego są zobowiązani podać dane identyfikacyjne zgodne z prawdą. Nie dozwolone jest wypełnianie formularza danymi osoby nie poinformowanej o tym fakcie.
12. W przypadku zamówień niezrealizowanych z winy Klienta, nieuzasadnionej odmowy odbioru zamówienia, podania błędnego adresu lub kodu pocztowego sklep internetowy zastrzega sobie prawo obciążenia Klienta kosztami transportu zamówienia, a w przypadku artykułów, których sprzedaż po nieudanej próbie dostarczenia stała się niemożliwa - również kosztami tych artykułów.

 

Ważne: Po otrzymaniu przesyłki - prosimy rozpakować z folii stretch - nie przechowywać zamówionego towaru w opakowaniu!

 

Wysyłki realizowane przez firmę DHL  Dhl_mail_footer.jpg

 
III. PŁATNOŚCI I CENY


1. Płatności można dokonywać:


a) przelewem bankowym na konto Inteligo:

 

Nazwa: POLSKIE PLECIONKARSTWO Numer konta: 50 1020 5558 1111 1927 4290 0042

Przelewy zagraniczne: SWIFT INTELIGO:  BPKOPLPW, PL 50 1020 5558 1111 1927 4290 0042

 

Wpłatę na konto należy dokonać z chwilą potwierdzenia przez sprzedającego o dostępności towaru, taką informację potwierdzi sprzedający przez kontakt e-mail. Prosimy nie dokonywać wpłat na podany rachunek bankowy bez ustalenia ze sprzedającym. Sprzedający w potwierdzeniu podaje nabywcy jakim tytułem należy dokonać wpłaty w celu ułatwienia realizacji zamówienia lub podaję numer konta do wpłaty co jest potwierdzeniem przyjęcia zamówienia i przygotowania do wysyłki.

 

FIRMA JEST UCZCIWA I RZETELNA


b) gotówką kurierowi przy odbiorze towaru.

W przypadku płatności tradycyjnym przelewem towar zostanie wysłany, gdy pieniądze wpłyną na konto bankowe sprzedającego.


2. Ceny oferowanych towarów podane są w cenie brutto - zawierają podatek VAT (23%). 


3. Klient z chwilą składania zamówienia może zaznaczyć ikonkę „Faktura” , w takim wypadku jest wystawiana faktura Vat na zakupione towary, jeżeli nabywca nie zaznaczy tej ikonki automatycznie do każdego zamówienia jest wystawiany Paragon. Dokument potwierdzający sprzedaż wyrobów jest załączony zawsze do paczki. (W  paczce z towarem lub pod etykietą nadania paczki)

 

4. Kwota wysokości kosztów dostawy jest wyświetlana zawsze przy składaniu zamówienia w formularzu. Złożenie zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z zaakceptowaniem obowiązującego kosztu dostawy.

 

5. Dostawa towaru jest dokonywana za pośrednictwem firmy:  DHL - wyboru kuriera dokonuje sprzedający (wybór zależy od wielkości wysyłanej paczki i również może korzystać z usług firmy IN POST lub DPD). Sprzedający również korzysta z usług firmy RHENUS - dotyczy wysyłek paletowych.

 

 

IV. ANULOWANIE ZAMÓWIEŃ

1.      
1. Klient ma prawo anulować zamówienie, musi tego dokonać w niezwłocznym czasie tylko: telefonicznie lub wiadomością SMS na nr kontaktowy sprzedającego „Wpisując w treść ANULOWANIE ZAMÓWIENIA (podać numer)”.

2.       Jeżeli paczka została już nadana – anulowanie zamówienia jest nie możliwe.


V.                  REKLAMACJE I ZWROTY


1. Konsument będący osobą fizyczną ma prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni od dnia dostawy, składając stosowne oświadczenie na piśmie. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać przekazane do sprzedającego: POLSKIE PLECIONKARSTWO na adres e-mail: biuro@polskieplecionkarstwo.pl lub listownie na adres siedziby firmy, ale tylko po wcześniejszym poinformowaniu sprzedającego z uwagi na czas dostarczenia listu w terminie do 14 dni. Towar nie może nosić znamion użytkowania oraz nie może być uszkodzony. Do towaru musi być załączony oryginał dokumentu zakupu. Towar powinien być zwrócony w oryginalnym opakowaniu na adres siedziby firmy wraz z podpisanym dokumentem „Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość”  . Oświadczenie powinno zawierać w treści: Oświadczam, że zgodnie z art. 7 ust 1 ustawy z dn. 2 marca 2000 r o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Dz. U. nr 22 poz. 271 odstępuję od umowy kupna., a także Imię i Nazwisko klienta, adres zamieszkania, Nazwa towaru, Numer dokumentu sprzedaży, Przyczyna zwrotu, Prośba o zwrot kwoty wraz z podaniem wielkości kwoty , Numer konta bankowego na który ma być dokonany zwrot, Podpis nabywcy. Koszt zwrotu towaru pokrywa Nabywca. Zwracany towar powinien w terminie nie dłuższym niż 14 dni trafić do sprzedającego.

Koszt odesłania towaru do przedsiębiorcy w sytuacji odstąpienia od umowy zawartej na odległość ponosi konsument.

Sprzedający dokona zwrotu gotówki - za zwrócony towar - nie dokonuje zwrotu gotówki za koszt pakowania i wysyłki towaru do konsumenta.

 

VI.                Gwarancja

1. Produkty wykonane z surowców naturalnych, wyroby ręcznie wykonane - nie mają określonej gwarancji.

 

 

Sprzedający informuję że oferowane produkty można również nabyć w siedzibie firmy sprzedającego.

Sprzedający informuje że aktualizacja sklepu odbywa się 1 raz w tygodniu. 

 

PODANE PRZEZ PAŃSTWA DANE OSOBOWE PRZY SKŁADANIU ZAMÓWIENIA SŁUŻĄ TYLKO DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA - nie są nikomu udostępniane oraz nie wysyłamy żadnych ofert handlowych w przyszłości na podany adres.

 

Zapraszamy również do pozostawienia opinii:

 

http://www.opineo.pl

 

https://www.google.com

 

https://www.facebook.com/polskieplecionkarstwo/

 

Po otrzymaniu sms - o nadaniu paczki można śledzić na stronie firmy kurierskiej DHL:

https://sprawdz.dhl.com.pl/

 

Wysyłamy  firmą: POCZTA POLSKA , DHL, DPD, FEDEX, In POST - wybór firmy zależy od gabarytów paczki i wagi - sprzedający dokonuje wyboru firmy kurierskiej.

 

 

  • Dodaj link do:
  • facebook.com